extrem bloggtorka

2008-10-20 @ 12:13:39
Nu var det ett tag sen jag skrev, igen! :P Men har la inte hänt så mycket sen sist., har vart helg :D

I fredags var jag med Lollo och Pekka, vi var i st sund och kollade på stingers A-lagt när dom hade match! Var ingen direkt intressant match så vi gick efter andra perioden, åkte ner till hemmakväll och handla gotta för att sedan åka hem rill Pekka och kolla film =) Blev filmen 21 ! Dock somnade jag några gånger under filmen, var helt slut efter en veckas jobb! :P Sedan vid 12 tiden var jag och Lollo hemma igen! Så blev ingen lång fredag!

På lördagen började dagen med match mot killarna, gick inte så bra, men bra träninga iaf! Sedan åkte jag hem, käkade lite, hade beslutsångest i ca 3 timmar men slutade med att jag åkte till Sara, Med Jessica för att dricka vin och ha kul! Sedan ville Jessica en sväng till spekeröd och där träffade jag Kicki :D Så det var helt okej! Åkte sedan hem till Jessica och sov!

Söndagen startade med att jag och Jessica promenerade bort till Sara och hämtade min bil för att kunna ta oss till donken! Haha! Bakismat!! Sedan åkte jag hem för att honna vila lite innan matchen! Gick ner till ishallen och kollade A-laget som också hade seriepremiär innan våran match :D Blev en lycklig kväll, både A-laget och vi vann våra matcher! Vi slog stinkers med 3-2! Mycket bra match om ni frågar mig! :D



Vad gjorde ni i helgen!? =) //Em´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0