Upp och hoppa ligg inte och dra dig!

2008-05-28 @ 18:13:10
Dagen efter vaknade man upp och var inte allt för pigg, men de va grymt värt !
Jag och Emma gick vaknade kl 11 och efter att ha duschat, ätit frukost, pratat om gårdagen, och väntat in Kicki så bar det av till Torp. Det var jag Emma Kicki och Veronica som tog oss en tur! Vi gick runt lite och kollade på kläder och roliga saker till studenten =) Ingen mådde sådär jätte bra och va på shoppinghumör men vad gör man inte ;)

Sedan blev det allas våran donken! Haha, sjukt att man vill ha så äcklig mat när man är bakis! Uchh! Efter det mötte jag mamma i st sund och vi åkte sedan och handlade mat, när ja kom hem vid 8 så hann jag lägga mig och chilla i 30 minuter typ, sen skulle jag packa och grejja för jag skulle till Almö Livs och hämta Janna på jobbet!

Efter det åkte vi hem till henne, och där satt Rasmus. Vi kollade lite på TV och sedan gick alla och la sig, talar kanske för mig själv men jag var vääldigt trött ;) När Janna sedan väckte oss imorse ville jag inte gå upp, men skolan lockade faktiskt lite, har ju inte vart där på 6 veckor typ! Det var iaf hur kul som helst att träffa alla igen =)
Nu ska jag chila iväg och ha barmarksträning, ska åka inlines idag! Kul Kul :)

Kram // Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0