Starnden

2008-05-30 @ 20:08:26
Idag har jag och Jessica legat på stranden hela dagen, eller a nästan iallafall :)
Vi gick upp kl 6 imorse för jag skulle köra henne till halkan på Stora Holm! Hade ju inget att göra under tiden så jag la mig i bilen och sov ;P när jag vaknade var hon ännu inte klar så jag satte mig och sola =) Sen när vi kom hem packade vi badväskan och gick ner och la oss på stranden ! Hoppade nästan direkt i vattnet för de va så himmla varmt ute! Sedan sommnade båda bums när vi la oss och sola :P Men härligt va de, låg där ända till 5 på kvällen. Sen åkte vi til torget för att kolla på skor till Studenten, Bara 5 dagar kvar nu!!! Weiii! Kommer nog bli den bästa dagen i ens liv (peppar, peppar) haha ;)

Nu har jag precis kommit ur duchen och ska fixa iordning mig, ska hämta upp Janna på jobbet sen och sedan Jessica så ska vi åka till Stora Höga och grilla med gott folk!

Skrev ju inget inlägg igår men jag och Jessica va på stranden igår med :) Tog första doppet och det var helt okej, ganska varmt faktiskt :)


Hoppas ni får en toppen helg // Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0