Silken Flopp!

2008-05-25 @ 13:04:29
Silken otrolig flopp Charlotte gjorde igår. Jag och alla andra trodde det skulle gå jätte bra för henne och så hamnar hon på 18:e plats? Lite högre tycker jag faktiskt hon förtjänade att hamna. Tur att Björn var med och förgyllde hela kvällen, han är ju så bäst. Haha Holla Belgard! Förutom det så var kvällen helt okej. Jätte kul att träffa alla tjejerna igen! När allt var slut så åkte jag med Kicki ner till Hamnkrogen, hon skulle träffa nån från jobbet som hon ville säga hej till, och när vi står där och snackar vem ser jag om inte min egen Björn Gustavsson, Peter. Dom är sjukt lika, enligt mig iaf ;) Va ett tag sen jag snackade med han, slutade med att jag körde hem han och hans kompis. Mycket trevligt att träffa och prata med han igen  = ).

Nu har jag smitit in från altanen för att göra ett snabbt litet inlägg här, ligger ute och bättrar på brännan ;) Sista spurten innan balen imorn. Idag ska jag fixa min klänning lite, fixa löshåret och plugga! Ska in till skolan imorn och tenta av en kurs så jag får G i den =) Viktigt!

Slänger in en bild på Håkan i Sunes jul bara för att jag träffa Alexander igår och han och jag älskar Sunes Jul! Lite intern skämt bild! Men jag och Alex kan iaf inte sluta skratta åt den!

Skirver igen lite senare, gå nu ut i solen alla och njut för det ska jag göra ! =) // Em´

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0