Parkeringsvakt !

2008-05-24 @ 18:33:14
Imorse vaknade jag kl halv 11 med en sleeping Majsan brevid mig. Mycket trevligt :D

Klockan 12 var det dags att åka iväg till Mossholmen för att vara parkeringsvakt med hockeylaget. Vi fick stå där i mycket vackra gula västar och stanna alla bilar och säga vart dom skulle parkera ( Det var Pater Noster dagen eller något så det gick båtar ut dit) därför blev det en himmla massa bilar, närmare bestämt 380 st eller nått :D Jag min syster, Erica, och Per hade eftermiddags passet, det var så lite att göra så vi fick åka med en tur ut till fyren, på vägen dit åkte vi i en Stridsbåt 90 vilket inte var så glassigt, man va tvungen att sitta inne i den :P Men på vägen hem fick vi åka en fin öppen båt, det var liiite mer sommarkännsla i det ;D underbart va de, nu är de verkligen sommar ute!!

Ikväll bjuds de på Schlagertittande hos Tessan! Ska bli mycket mysigt. Lägger upp ett inlägg om det imorn eller när jag kommer hem om jag orkar !



Hejja Charlotte ! // Em´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0