Näst sista dagen :D

2008-05-22 @ 19:22:01
Idag var det näst sista dagen på praktiken det gjorde att jag var lite extra aktiv ;)
Dagen gick faktiskt ganska fort och när jag kom hem var det att lägga sig planka på altanen och sola. Måste få mer färg innan balen, får panik snart!

Idag skulle jag igentligen tränat fotboll men jag har fått ont i halsen från träningen igår, inte bra alls. Men det går nog fort över. Hoppas jag
Imorgon är det fredag, underbara fredag! På chemat står grillfest hos mig? Tänkte bara klassen först men verkar inte som att alla kan komma så vem som helst får nog komma, eller a vem som helst av mina kompisar :P haha

Ihelgen ska jag bara ta det lungt ligga och sola eftersom dom lovar fint väder. Ska faktiskt plugga också ska lämmna in lite saker på måndag. Blir första gången jag gör nått som har med skolan att göra på fem veckor :)

Vägde mig hos sis igår också, har gått ner 1 kilo till på några dar. Weiii bara typ 50 kilo kvar ;) Måste ju se lite bra ut till Spanien eftersom jag ska dit med Emma som är lång och smal som en modell ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0