Nagelfixning

2008-05-22 @ 18:46:36
Idag var praktiken helt okej, men det kan ju bero på att jag slutade kl 12 ;)

När jag hade slutat åkte jag bort till min systersjobb för att låna hennes bil in till stenungsund för jag skulle ju fixa naglarna. Gick till studio west och där har jag aldrig vart innan, men det båda gott när hon som skulle göra det hette samma efternamn som mig. En Bergströmare kan man ju alltid lite på ;) Naglarna blev helt underbar och Katarina? gjorde ett perfekt jobb. Precis innan hon var klar, skulle bara lägga på sista lagret så får vi höra att det är bombhot utanför polishuset, och studion ligger i samma byggnad :/ Blev lite nervös när dom sa att det var på väg bombexperter från göteborg och att polisen redan hade konstaterat att det var en riktigt bomb, Experterna skulle avgöra om bomben skulle sprängas på plats eller om den skulle flyttas. Uchh !

Fick sedan reda på att det var okej att dom släppte ut kunder med det fick inte komma in några, så jag fick gå ut och var tillbaka med min systers bil perfekt till hon slutade.

Så jag åkte till min syster och hämtade upp henne för vi skulle hem till henne och ha mysig taccokväll för hennes man jobbade natt så jag sov också där. men innan vi käkade så var det barmarksträning på chemat. När vi kom dit fick vi veta att vi skulle springa en runda på 7km det kanske inte nu tycker låter så mkt, men en hockeyspelare har ingen kondition :P haha inte nån i vårat lag iaf ;) Men bra gick det och jag kom runt på tiden 35min. Väldigt stolt över mig själv faktiskt ;) Sedan blev det tacos och legaly blond ! Myspys.

 
image3
Såhär fint blev det :)

//Em´

Kommentarer
Postat av: Maria

Va fint din blogg är gumman!

Kramar Sis

2008-05-22 @ 19:13:24
URL: http://mariisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0