Hos Jessica

2008-05-31 @ 17:19:20
Nu sitter jag och skriver hemma hos Jessica, vi kom nyss hem från stranden och hon har hoppat in i duschen. Väntar på att hon ska bli klar så jag med kan duscha :)

Igår blev det inte så mycket med grillning, va så tråkigt så jag och Jessica drog till burra istället, nyktra som vi var. Fast det var rätt kul att vara nykter o titta på alla andra som va drängfulla :P Haha. Ikväll ska jag och Jessica ta oss en tur till Burra igen, inte lika nyktert idag kanske ;) Hoppas att det blir lika mycket folk som de va igår..

Nu kom Jessica tillbaka så nu ska jag hoppa in i duschen :)

//Em´


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-05-31 @ 17:25:38
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-31 @ 17:25:50
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Mig själv ;)

Tack tjejer :D

2008-06-02 @ 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0