Helgen i korthet

2008-05-18 @ 21:08:28

Helgen har vart helt okej.
I fredags var jag med min underbara storasyster lagade mat med henne och kollade film för att ladda upp inför kvällens kvartsfinal i VM. Får man ju inte missa ;) Och sverige vann ju men det vet ni säkert redan ;)

Igår, alltså lördag, åkte jag och Sis till Torget o shoppa lite tog även en väldigt god fika :) Senare var Kicki så underbar och hämtade mig på Tjörn för det skulle bastubadas hos henne riktigt mysigt! Efter det bar det av till allas våran kära Trygg som hade hemmafest. Helt okej, inte lika mycket folk som jag trodde det skulle vara med mycket mysigt :D

och nu sitter jag här och småtittar lite på VM Finalen, har inte alls gjort nått av värde idag.
Imorgon bär det av till världens tråkigaste praktikplats igen, men är sista veckan så ja ska la överleva ;)

Hoppas eran helg har vart toppen // Em´

image2
Kicki & Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0