Fredag, fredag, underbara fredag !

2008-05-24 @ 18:26:38
Äntligen fredag och helg säger jag bara :D
Sista dagen på praktiken gick toppen och underbara som dom är så bjöd dom på glass på fika rasten.
Kommer nog faktiskt sakna dom lite. Fick en GodieBag med dagen till ära, i den låg ett Usb minne på 1Gb, en sån där termos som man dricker rätt ur, ett nyckelband, ett paraply so var handväskvänligt (alltså så litet att det får plats i handväskan ;)) och en keps som jag gav till min pappa ;D haha, kännde att jag inte kommer använda den så mkt. Men TACK Getinge ! Sötnosar e ni!

Ikväll är de grillfest hemma hos mig som gäller, ska bli jätte kuligt kommer la bli för mycket folk, sånna här saker brukar ju sprida sig som löpeldar men de gör inget, sälskap kan man inte få för mycket av ;)

Va på torget idag med och hämtade min Balklänning från kemtvätten, och handla liter saker till den för den ska sys om i ryggen =) Köppte även ett vitt baslinne på Gina ! Ska ha det ikcäll till mina chinos som ligger i affären och väntar på mig :D har beställt dom från Hm =) Kommer upp en bild under på grillkvällens autfit :D

image4


Hoppas ni får en underbar helg i det extremt vackra vädret ! :D // Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0