=)

2008-05-25 @ 19:05:47
Hej alla Glada.

Idag har jag legat i solaen heela dagen, eller a från kl 11-15 iaf. Mycket härligt, jag älskar verkligen att sola finns nog inget härligare. Längtar så enormt till Spanien med emma, bara ligga och sola i 2 veckor, det kallar jag livet !

Mors dag idag med, min syster hennes man och min bror kom och hälsade på så åt vi glass och bullar. Mycket mumsigt va de, efter de så sydde jag och mamma lite på balklänningen som ska användas på den stora kvällen imorn ;)

Nu ska ja sätta mig i bilen och brassa upp till min syster och umgås med henne, ska bl.a. hämta lite smycken som jag ska ha imorn och sen så snacka hon nått om pizza ;) Gott gott!


//Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0