Balen!

2008-05-28 @ 18:04:07
Tänkte skriva lite om Balen som var helt underbar!

Började dagen med att åka till skolan för att göra så jag får G i en kurs! Gick super bra :) Sedan när jag kom hem vid halv elva igen så gick jag och la mig, hade satt klockan på 1, men jessica ringde och väckte mig kl 12. Och tur va väl det för jag hade mer att göra än vad ja trodde. Hoppade in i duschen och sedan började jag fixa med klippsen på löshåret, sen var de ju dags att locka allt hår, och det tog ju sin lilla tid, närmare bestämmt 2,5 timma! Vilket inte var nån ide att jag la ner så mycket tid på för när vi va framme på marstrand så var mitt hår helt spikrakt igen =( Skulle aldrig duschat håret innan. Suck, men när ja äntligen va klar med håret så kunde jag börja sminka mig, sen var det bara att vänta på att mamma skulle komma hem för det går inte att ta på sig balklänningen sjävl eftersom det va korsett i ryggen! Hur som, helst efter många om och men anlände jag till Axel och föfesten, han dricka 2 glas vin på extremt kort tid sen var det bara att åka ner till Nösnäs för en himmla massa fotografering =) Sen var det dax att hoppa på bussarna för att åka iväg till marstrand! Sen bjöds det på God mat och mycket trevligt sällskap runt bordet!

Sen var det bara att fortsätta dricka och dansa al night long ;)

När det sedan var dax för hemgång så gick jag med Emma till färjan, och vipps så skulle hon ta upp sin mobil ur väskan och vad händer om inte att hennes foundation flyger ut och plumsar i vattnet, haha fast de va inte kul för den va splitter ny, i några desperata försök att få upp den med bl.a. en livbojj inblandad så insåg vi att vi va nog tvungna att springa till färgan, annar skulle vi missa den, vi sprang så fort vi kunde i högklackat på kullersten! (inget jag rekomenderar) och vi han med färjan precis innan dom stängde bommarna :P Silken tur!

Sen åkte jag och emma hem till henne för att käka och gå och lägga oss! Trodde vi iaf, slutade med att det kom en massa folk och det blev en liten efterfest :) Aldrig fel. Tillslut gick jag och Emma och la oss kl 5 och sommna som två stockar med en gång! ;)

Tack alla underbara för en underbart, underbart trevlig kväll! // Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0