Sova kan man göra när man dör

2008-07-16 @ 22:10:38
Ja de kan man faktiskt, tycker jag. Så kan man la iaf tänka när man är 18 år och fortfarande orkar göra lite bravadr :P
För inatt kom jag hem kl halv 5 på morgonen när jag skulle upp och jobba kl 9, trött som en get var jag men jag klarade mina 9 timmat och slutade kl 18. Kom hem och satte mig vid datorn, skrev ett unlägg här som raderades för att internettanslutningen dog :( Så jag gick ner och la mig på soffan som jag hade bestämmt att jag inte skulle göra men somande såklart ändå, och nu sitter jag här klarvaken och ska upp och jobba kl 7 imorn bitti och vill inte lägga en tanke på när jag kommer somna nu :P

Men värt va de att va trött på jobbet idag iaf, åkte till Göteborg igår när jag hade slutat med Charlotte och Pip och var med Dansken och Robin, blev lite senare än vi tänkt oss och så va vi helst plötsligt hemma halv 5 på morgonen iställetför vid 2-3 som vi hade planerat :P

//Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0