klippa mig kort?

2008-07-17 @ 18:25:20
Jag har länge nu funderat på att klippa av håret till axarna möjligtvis lite längre kanske men nu dom senaste dagarna har jag verkligen verkligen funderat på det om man säger så, nästan bestämmt mig för att göra det, men så satt jag i lunchrummer idag på min rast och läste tidningen så sto det en artikel om vad svenskar anser vara frächt på tjejer, och det var, Raka benen, använda lotion och ha långt hår! Då blev jag genast mycket tveksam igen :/ Shit vet verkligen inte om jag vågar göra det, jag är ju lixom Emelie, vilken Emelie? Jo du vet hon med det långa blonda håret! Då blir jag ju inte den Emelie längre :( Nä detta var mycket svårt hjälp mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0