Fredag

2008-07-21 @ 11:11:03
Ja vad gjorde jag nu på fredagen, eftersom det inte blev nått jobb ringde jag Pernilla och vi åkte ner o hälsade på louise på hennes jobb, vi satt där och tänkte så det knakade för att hitta på nått att göra, tillslut kom vi på att vi kan ju käka middag och dricka lite vin, mycket trevligt! Och det gjorde vi också, vi åkte hem till Lollo och käkade taccos har nte ätit de på år och dar :P Det var Jag, Pernilla, Madde och Lollo som mös. Sedan bestämmde vi oss för att åka till skärhamn där Lollos båt låg för att festa lite i den med Lollos bror och hans kompisar  =) Vid ett tiden gick vi för att kolla om vi kom in på Haddan och det gjorde vi men 5 minuter senare åkte vi hem igen :P Det vr min fredagskväll, hade mycket mysigt
Hoppas ni med hade de =)

//Em´


Madde och jag = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0