Förlåt

2008-07-08 @ 23:16:28
nu har jag verkligen vart jätte dålig på att uppdatera, men kom hem från Spanien i lördags och har vart där i 2 veckor, och idag har jag jobbar till 9 ikväll.
Spanien va underbart slänger upp ett inlägg om det imorn när jag kommer hem från jobbet. Tänkt skriva lite om helgen istället.

Lördag: Jag och Emma landade med planet i Göteborg kl 15:35 tog monster lång tid att få bagaget så jag va inte hemma på Tjörn förän vid halv fem, det var bara att slänga i sig lite grillat (som jag har saknat grillad svens mat) och göra iordning sig för att åka på förfest till Trygg, som vankligt va jag jätte seg och kom dit jätte sent, och detta drabbade även friendes för dom skulle åka med mig :S sorry ;) men kvällen böev kanon, vi drog oss vidare in till stan där gänget tyvärr splittrades för vi va så många, typ 15 stycken och dom flesta ville till olika ställen, efter att ha vart en bra vän hamna jag på chez i 10 minuter innan vi var tvunga att dra till nattbussen! men kvällen va toppen Thanks alla :D:D så roligt att se er igen, ha saknat er alla <3

Söndag: vaknade upp hemma hos uderbara Trygg, åkte till Donken som alltid dagen efter, dock hade ja inte käkad donk på 3 veckor, och då slog det mig hur äckligt det var, har faktiskt tyckt om de innan, men de va inte alls gott uchs och fyy,  :P sen fick jag skjuts hem av Alex :D tack tack. På kvällen kom min Kusin Malin hit en sväng hon bori uppsala så har inte träffat henne sen i höstas, hon är nere hos sin pappa nu på lovet här på Tjörn!

Måndag: Chillade hela dan shoppade lite med Sis, och njöt av min sista semesterdag, eftersom jag inte skulle börja förän kl 14 idag så kollade jag film hela kvällen med Lollo Charlotte Emanuele och Dansken ;D Mycket trevligt, gillar vi  !

Så nu ska jag hoppa isäng för jag börjar kl 8 i morn bitti och bussen går kl 20 över 7 :) Slänger upp en fin bild från i lördags under = )

Sov så gott alla där ute! God natt //Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0