Dagen

2008-07-17 @ 18:22:10
Idag sprang timmarna iväg på jobbet, helt plötslig var klockan 1 och bara en timma kvar tills jag slutade :D As skönt, när jag kom hem la jag mig på altanen och sola lite, blev dock bara en timma för sen kom det massa moln, men va skam bättre än inget =) Sedan gjorde jag en monster god kycklingsallad till alla som jag nyss har käkat av, blev tillomed lite över som jag kan ha till jobbet imorn mycket braa ! Nu sitter jag här och kollar runt lite och ska snart ta mig en rejäl promenad, ska komma igång nu och ta 10000 steg om dagen MINST! Kommer skriva upp här varge dag hur många steg jag har tagit, viktigt !
Det läskigaste hände idag på väg till jobbet föresten, jag va en halvmeter ifrån att krocka med ett rådjur, shit. men pigg plev jag iaf ! :P Nått gott i de onda!
Imorgon är sista dagen på jobbet innan helgen och jag är ledig heela :D Jobbar dock 14-21 lite segt att sluta 21 på en fredag men men smällar man får ta om man vill ha cachflow! eller hur det stavas :P haha

Ha det finnt //Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0