Torsdag

2008-12-12 @ 22:11:06
Blir en liten sen uppdatering om Torsdagen (är fredag idag) men här kommer den iaf :)
Första riktiga dagen på jobbet idag, stog alltså och jobbade i liften, var Ripan och Lärkan som gällde idag, dagen gick super fort för vi böt av med Lärkan hela tiden, så blir att man är ute på Ripan en halv timma, inne en halv timma o den på Lärkan en halvtimma, dagarna går så fort när man kör de systemet. :) När vi sluade ca 20 i 4 gick jag ner för att kolla om Maja va klar med flyttningen på Lärkan, hon hade en del kvar, så jag hjälpte henne. Vi va klara klockan 20 i 5 tillslut :) Tog en sväng till ICA, ville ha frukt till kvällsåket imorn. O vet ni vad, jag köppte en chokladkaka, så kom jag på mig själv, jag har inte käkat nått, inte nått onyttigt sen ja kom upp, de senaste var choklad i bilen på väg upp, o de e 1,5 vecka sen. (ja jag är astolt över mig själv;)) För min familj vet hur galen ja är i godis. Jag har inte ens käkat pizza eller hamburgare här uppe :) Men dock dricker man ju lite onyttigt så de jämnar nog ut sig :) Sen när ja kom hem satt de massa grabbar här, ovnligt ;), dom drog med mig ut, Amanda Jensen skulle spela på HC och några eller a, dom ända tjejerna ja känner här uppe skulle med så jag drog med :) Vilken Flopp, hon va så dålig, jag kunde inte en ända låt att sjunga med i, tog 20 i 1 bussen hem dels för de va tråkigt o sen skulle ja jobba kl 8 nästa morgon :)

Så a, de va min torsdag, det är helt galet att det inte finns några vardagar och helger här uppe. Det är alltid helg liksom, ända dagen på hela veckan man inte går ut är på måndagar för då är allt stängt. Haha..


En bild på en överskattad Amanda Jensen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0