söndag och kickoff

2008-12-15 @ 19:17:30
Söndag idag och jag har vart på jobbet från 8-16.30 Vi blev lite sena för vi skulle byta medbringare efter stängning och dom ville inte som vi ville :P Dagen på jobbet gick super fort, som vanligt ;) När jag kom hem så var det att hoppa in i duschen som gällde, kickoff idag ju :D Här uppe är man ute rätt ofta som ni kanske har förstått, så man kanske inte orkar klä upp sig super mycket varge gång som man gör hemma. Men idag var de ju kickoff så jag tog tid på mig :) Sedan blev det en liten förfest hos oss med några stycken bara, tycker det är mycket roligare när man är 6-10 stycken som kan sitta o spela kort o snacka än när man är 20 styckeb o alla bara sitter i olika grupper :) Sen blev det taxi till högis, vi åkte dit vid 11 tiden, var rätt lång kö att komma in. HC  kortet gällde inte idag heller bara för de va kickoff, men inträdet kostade bara 100 kr så de va ingen fara, ibland på HC kan de kosta 160 i inträde och 20 gaderoben, rätt dyrt. Därför ska man skaffa Hc-kortet direkt när man kommer upp som jag var dum och inte gjorde :P Iaf, kvällen var jätte kul och när klockan började närma sig ett så tänkte vi avsluta kvällen, vissa skulle ju faktiskt upp och jobba klockan 8 ;) Simon ringde Patrick som var på jobbet och hade nattskift så han och Marc och Tobbe som också är snöläggare kom och hämta upp oss på scootrarna. Så tre på varje scooter körde vi iväg mot Lindvallen, är en bit att åka och det är inte varmt här uppe på nätterna kan ja lova :P Jag tycker de e så läskigt att åka scoter känns som man ska trilla, så nerför Gustavbacken så satt jag mest och skrek för full hals att Patrick skulle sakta ner men nej, då gasa han istället :P Hem kom vi iaf och tillslut somnade vi la klockan halv 4 ;) Hehe 

En mycket lyckad kväll :D 

Kommentarer
Postat av: Johanna

du verkar ha jätte roligt :) kul att du trivs :)

2008-12-15 @ 22:05:16
URL: http://johannaaolssson.blogg.se/
Postat av: kicki

Älskar dig med gumman (L) har tyvärr inga pengar på min mobil ;) saknar dig massor och är överlycklig att du trivs så bra där i fjällen :D

tiden kommer bara rusa förbi tills vi ses igen :D

som du sa så åkte vi ju ifrån varandra bara för att vi skulle ses igen (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

2008-12-16 @ 03:58:33
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0