Slappekväll

2008-12-18 @ 20:45:35
Blev inge HC idag, skippade de, ingen va särskillt sugen. Gick istället och införskaffade mig i ett underställ på Stadium dom hade rabbattkväll där idag, så dyrt blev de inte. Dom reade ut alla förra årets skidkläder och jag hade verkligen behövt en ny autfit till backen, men den får köpas när första lönen kommer :) Sen eftersom ja redan va där så solade jag också. Imorn blir de jobb på Ripan halv 9, känner på mig att det komme bli en jobbig dag med lite åkare med tanke på att just nu regnar det här uppe och är 2 plusgrader, men på toppen är de 1 plus och blåser 27m/s. Så alla stolsliftar är stängda, skulle tydligen bli ännu mera vind imorn. Så a. Men ja hoppas de blir bättre väder tills på lördag för då jobbar jag kvällsåk, lite segt att jobba till 7 på kvällen om det inte är några åkare.

Och Virre, Elin, Sofia och Tessan, hoppas verkligen ni kommer och hälsar på mig och Emma i vinter :D De hade ju vart så kul :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vill mer än gärna! Ska tvinga med mig någon upp :P

2008-12-18 @ 20:56:18
Postat av: Tessan

Hoppas faktiskt att det blir så :) e himla sugen :D

2008-12-18 @ 21:32:33
Postat av: Jesper

Jag kommer upp över nyår och hälsar på er alla. Syns nästa helg.. puss

2008-12-19 @ 10:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0