onsdag och intro

2008-12-18 @ 11:22:31
Idag är de Onsdag och jag har vart p intro hela dagen. Började klockan 8.30 med samling vid Orren :) Skulle åka massa idag så brädan var med, det var intro för alla nya på hela anläggningn, förra veckans intro var ju bara för liften. Iaf, vi blev indelade i grupper så skulle man åka runt på fjället för att ta sig till olika stationer. Nere i dalen var vädret helt okje, mulet men ändå uppehåll. Det ändrade sig lite när man hade kommit halvvägs i stolen, då började det blåsa till tusen. 17m/s blåste de på toppen. Så där uppe var inget kul o åka. Iaf, när klockan var 16 så skulle alla samlas uppe i toppstugan för presentationer av olika "viktiga" personer i Lindvallen. Sen bjöds det på fika med :D Efter de var det dax för tävlingar i Gustav backen, men ja åkte hem för att duscha och göra mig i ordning för klockan 20 skulle alla till Gustav kök och bar för att äta och lyssna på trubadur. Trevlig kväll. Gick hem rätt tidigt. :) Imorn är jag ledig, ska göra lite tråkiga och lite roliga saker. Städa rummet, tvätta (vet inte hur det ska gå för jag har aldrig tvättat i hela mit liv:P)  sen gymma med Josefine och sola lite :D


Ha de fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0