lördag

2008-12-15 @ 19:00:41
lite dålig uppdatering men här kommer min lördadg:)

Idag var jag ledig så jag sov länge, vaknade klockan 10,40 av att Maja skicka sms och fråga om jag ville gå med till ICA. Självklart gjorde jag det :) När vi hade vart där och jag kom hem igen åkte jag, Simon, Patrick och Josefine ner till byn för att handla lite på systemet, dom andra tog en väng på ICA med, men där hade ja ju redan vart :) När vi kom hem därifrån packade vi väskorna med badkläder för vi skulle bubbla. Men först käkade vi god mat påVärdshuset :) Det är inte dåligt god mat man får där.. Sedan bubbla vi. Kom en del andra också, är så skönt att man kan gå och bubbla när man vill här uppe. Kostar inget för oss personal. Jag och Josefin tog några längder  poolen med och jag gav henne skvallret om allt som hänt när hon inte har vart här ;) Sen på kvällen blev de inte många knop gjorda, jag gick bort till Snö och solade :) Måste ju vara brun o fin till Kickoffen imorn. Alla som jobbar i Sälen ska på kickoff på Högis (högfjällshotellet) kommer nog bli en toppen kväll tror jag :)


Sen gjorde ja inte så mycket mer. Gick o la mig rätt tidigt, skulle upp tidigt för att jobba. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0