ledig

2008-12-18 @ 11:32:17

Godmorgon :)
Idag är jag ledig, vaknade rätt tidigt faktiskt, klockan 10 :)  Har lagt in tvätt i tvättmaskinen (Josefin fick hjälpa mig med typ allt) och har städat rummet, så nu är allt de tråkigs gjort. Det blir dock inte träning idag vi ska gå och bubbla lite istället sen äta lunch på Värdshuset. Ikväll är det HC som gäller, Ola Svensson ska dit och sjunga :) Blir dock en lugn kväll för mig för jag ska jobba imorn :)

Det är ju bara 6 dagar kvar tills Julafton, shit va tiden har gått fort, jag har snart vart uppe här i 3 veckor. Måste skriva upp mig på julbordet med :) Tänk, snart är det Maj och då är jag hemma igen :P Haha, nej så ska vi inte tänka, trivs så bra här uppe så börjar redan fasa inför att lämna alla när man ska åka hem. :/


Kommentarer
Postat av: Veronica

Då gissar vi på att Emma och du står längst fram och suktar ;D



Ja, längta till maj .. då är det bara 2 månader kvar till våran fest :D <3 <3

2008-12-18 @ 18:03:19
Postat av: Johanna

Jag hoppas att du hälsade OLA ifrån mej :D !!

2008-12-21 @ 02:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0