Ledig idag :)

2008-12-10 @ 15:59:29
Idag har jag vart ledig, det var perfect tajming eftersom jag inte vart så frisk 2 fösta dagarna på jobbet. Igår va värst hade så sjukt ont i halsen när ja svalde o snacka. Gick o la mig vid 23 men somna inte fören mycket senare. Vaknade tusen gånger inatt, som man gör när man är sjuk. Tillslut fick ja iallafall lite sömn från halv 6 till 11 :) Sen gick ja upp, tog en dusch och diskade lite, sen kom Patrick hem från jobbet klockan 12 så vid 13 så gick vi o bubbla (Bada bubbelpool) inte helt fel.. Så nu kom jag precis innanför dörren måste chila bort till ICA, har ingen mat hemma. De sura är att på lågsäsongen så stänger ICA kl 6 varge dag. Så a, får gå snart. Imorgon blir de jobb. Börjar klockan halv 9 på Ripan, en knapplift, som tur är så jobbar jag med en andrasäsongare så ja slipper vara själv hela dagen. På fredag jobbar jag från 8 på morgonen till halv 8 på kvällen, jobar kvällsåk. Ska jobba med en tjej jag lärt känna på introt som också gör sin första säsong och en kille som jag jobbade med när ja praktisera här. :) Så trots ett tolvtimmars pass så kommer de nog bli roligt :)


Ha de Toppen! 

Kommentarer
Postat av: Frida

äre Filip ;P

2008-12-10 @ 19:41:18
Postat av: mig själv

ne faktiskt inte ;) haha, de e han mikael du vet som hade gått på nösnäs :)

2008-12-10 @ 20:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0