Julafton, juldagen och annandan

2008-12-26 @ 19:30:12
Lite uppdate nu vad som hänt över jul, det första man tänker på, på julafton är kanske inte att sätta sig vid datorn och blogga så de kommer nu istället :)

Julafton: Jobbade 8-13 väldigt härlig tid att jobba :P Vädret var helt strålande här uppe och vi hade massa åkare :) När jag kom hem satt dom andra och bakade knäck :) Jag hoppade in i duschen och sedan kollade vi på Kalle :D Patrick jag och Simon somna , haha. Sedan efter det var de snabba puckar att göra iordning sig, skulle vara på julbordet klockan halv 6. Julbordet var super mysigt, mycket mat, dock är jag ju super kräsen med mat så jag åt köttbullar korv och rostbiffmackor :P Fanns typ 5 sorters fisk, olika sorter kött hur mycket som helst helt änkelt ;) Efter de satte vi oss på SkiLodge liten stund sen gick vi hem. Alla va dö trötta. Vi gick och la oss vid 10 kanske :P Just de ja, hände en julklapp på dörren när ja vaknade, choklad från Kenny :D Sen på kvällen dela jag ju ut mina klappar till dom med, Patrick fick en burk med feferoni för han går alltid runt o äter de som popcorn typ :P Jossan fick en påse havregryn för hon alltid äter gröt :P Och Kenny fick en burk tonfisk för a ni kan gissa, han alltid äter de :P Haha. dom skratta gott, men sen fick dom den "riktiga" julklappen, varsin Paradis Ask :)

Juldagen: Dagen började med jobb 8,30-16 :) På dagen gjorde jag inte så mycket, jag och Maja gick till ICA för att handla slödricka och gick även förbi McDonalds och åt. Första gången sen ja kom upp :P Träffade även en kändis från Tjörn där inne. Sedan gick vi hem och gjorde iordning oss :) Jag och Maja satt hos henne hela kvällen, vi skulle iväg på en förfest men vi blev kvar. Sedan tog vi bussen till HC :) Va nog den roligaste utekvällen på länge :P hade jätte skojj! Dock krongla dom i gaderoben när ja skulle hem, ja lämna in min och Majas bricka men det var bara Maja som fick sin jacka :S Dom sa att jag inte hade betalat för den, vilket jag hade, så jag fick gå åt sidan och vänta tills alla på HC hade hämtat sina jackor och så krävde han mig på 20 spänn till för att jag skulle få jackan. Helt knäppa var dom!!

Annandagen: Idag har ja vart ledig, jag har vart och handlar massa på ICA, va lite tomt här hemma :) Annars har ja inte gjort så mycket, imorn ska ja jobba på Nordpolen och börjar klockan 10 så ja har sovmorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0