hejhej :)

2008-12-28 @ 14:09:08
Idag är jag ledig, jag har precis ätit lite, har vart ute och åkt en sväng med Jesper idag :) Rätt okej backar men inte dom bästa, va lite isigt i vissa, och då blir jag feg och åker långsamt :P Till sillnad från Jesper som va lite bättre än mig på att åka :P haha, Igår blev det utgång, va inte tänkt men ja och Jossan haka på :) Blev HC och det var helt okej, jag tog det lungt eftersom ja skulle upp tidigt idag för att åka. Så jag och Ameli dansade runt på Shlager golvet hela kvällen :D Mycket kul! idag är de HC igen men de blir lungt för mig idag med :P För ja ska jobba imorn! Har värsta mardröms veckan framför mig, ska jobba måndag till fredag! Och nyårsdagen blir la inte så rolig att stiga upp och jobba på :P Men men, smällar man får ta ;) Ska nog chila iväg en sväng och sola idag med, har ju beställt en super fin klänning till nyår och så vill man ju vara brun och fin till ;) Har köppt laddningsbara batteri till kameran igen nu, så nu kommer de komma upp bilder i inläggen igen. Sen måste jag ta en bild på mig i arbetskläder som mina föräldrar vill se :P !

Vad händer hemma på nyår då? :D Inget som vanligt kanske? ;) Jag och Jossan ska bli bjudna på mat av killarna på nyår :D Kommer nog bli mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blir nog bara hemma :( , då jag har dragit på mig vinterkräksjukan förmodligen. Ska kanske till sjukhuset imorgon, då jag knappt kan gå. :( hoppas jag är frisk till lindvallen bara.

2008-12-29 @ 00:03:35
URL: http://baramalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0