första dagen :) / feber :(

2008-12-08 @ 23:17:47
Idag va första dagen på nya jobbet :) Dagen började med samling vid orren kl 9 på morgonen. Hade snacka i en värmestuga där alla olika arbetsledare pressenterade sig o.s.v. Sedan var det dax att fixa kläder, skriva komtrakt, gå rundvandring med mera. Skulle få en timmas lunch men blev bara 20 minuter för våran grupp, dels för att vi blev lite sena på rundvandringen och för att vi kl 1 skulle mötas på McDonalds och det tar ca 15 min att gå dit från gustavbacken. Efter klockan 1 var det dax för lekar. Mycket roligt blev dock en hel del vandring vilket inte va lika kul. När ja kom hem vid 4 tiden mådde jag piss. Ni vet när man har int på en sida av halsen när man sväljer, så fick jag i fredags.. OCh igår (söndag) hade de satt dig på båda sidorna, tillsammans med en  sprängande huvudverk. När ja kom hem idag tog ja en varm dusch på en halvtimma för att bli varm, funka inte, så tog på mig braller och en tjocktröjja och la mig med filten i soffan, dock frös jag fortfarande, så fick gå in o hämta täcket med. Tror ni ja blev varm? Nej! Somnade medans jag hackade tänderna och vaknade av att ja va monster varm. Sen kom Patrick hem och han hade en termometer, trodde inte ja hade feber, men japp.. 38,5. Inte kul, får knarka alvedon imorn innan intror och föröska ståut hela dagen. Lite pinsamt att anmäla sig sjuk andra dagen. Speciellt när vi ska lära oss massa saker imorn med :)


Så nu har vi suttit och kollar på Boston The Party och nu ska vi sova :) Så god natt till alla er där hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0