dålig uppdatering? nej!

2008-12-07 @ 15:23:17
Läste nyss Veronicas blogg och hon skrev att ja var dålig på att uppdatera min blogg! Det är ja la inte? Detta är ju mitt 8:e inlägg på 6 dagar, de tycker inte ja e dålig uppdatering :P Vonkas blogg däremot som man gått in på hela veckan och rubriken har vart den samma. Det är dålig uppdatering.. Haha! Nu sitter ja iaf och kollar på TV, har nyss käkat och diskat upp allt efter mina sambos.. De trodde ni inte om mig va :P Städade faktiskt hela lägenheten i fredags med när Kenny och Patrick va på jobbet :) Mamma läs de där högt en gång till ;) Ja städa och diska.. Har oxå spenderat dagen med att försöka få in alla mina kläder i en gaderob och en pytte liten byrå, men de går inte alls bra, halva hockeybagen är fortfarnde full.. Ikväll vet ja inte vad som händer, Kenny och Patrick snackar om nån stormning.. Man förfestar och sedan stormar man lägenheten under. Och det är bara 2:a säsongare som stormar 1:a säsongare. Men eftersom jag bara bor med 2:a säsongare så får ja hänga med o storma :P Inte fel. Så får tänka på saken. 


Imorgon är de första dagen på jobbet, börjar kl 9 med nått informations möte. Spännande. :) 

Kommentarer
Postat av: veronica

Uppdattering fixad :P

2008-12-08 @ 12:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0