Vad tänkte jag med?

2014-12-11 @ 17:13:43
Denhär bilden är tagen för 62v sedan. Alltså lite mer än för ett år sen, sensommaren 2013! Jag kommer så väl ihåg vart jag var där, jag hade i början på året gått ner ca 7kg på bara 40 dagar och var nere på en vikt jag inte hade vart på många år.. Men ändå minns jag att jag tyckte jag var tjock. Jag tyckte jag hade stora armar, tjocka lår och pluffsig mage! Jag hängde på gymmet 5-6 dagar i veckan och gick PW's för att gå ner MER i vikt. 

 NU 62v senare är detta min drömkropp! Jag kan inte för allt i världen förstå varför jag inte var nöjd då.. NU 62v senare och 13kg tyngre önskar jag att jag inte hade låtit det gå så långt som det gjort! Jag har spenderar största delen av mitt vuxna liv till att vara missnöjd med min kropp, nu är missnöjdheten befogad. Det var det inte då, för 62v sedan. När man drar storlek 27 på jeans och S/M på toppar är man fan inte tjock, ändå tyckte jag det! 

Jag har ingen annan än mig själv att skylla för att jag fortfarande inte är där jag var då! Jag bantade ner mig. Låg på ett extremt underskott i 40 dagar och gick som sagt ner 7kg. Men vad hände? Under 62v har jag gått upp det dubbla?! Denna gången ska jag göra om och göra rätt! Det kommer ta tid, långt mer än 40 dagar. 6-7 månader tänker jag mer... Men dom där 13kg som jag samlat på mig dom ska bort! Och sen ska jag vara NÖJD! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0