Nya rutiner

2013-09-06 @ 11:00:00
Jag kommer att göra lite anorlunda i september vad gäller min "diet" Idag var sista dagen jag vägde mig eller mätte mig.
 
Vågen står alldeles för mycket i centrum vad gäller min viktnedgång och jag väger mig i stort sätt varje dag, ibland innan jag går och lägger mig också. Detta styr min dag, hade jag en "bra" vikt på morgonen är jag glad, men var vikten några ynka 100g mer än dagen innan kan det göra att jag äter skit den dagen för "det är skit samma för jag är fet ändå" typ. Så nu gömmer jag den och måttbandet. Jag har min vikt och mina mått sen i måndags nedskrivna på ett papper och den 1 oktober kommer jag väga och mäta mig igen :)
 
Jag kommer köra på som vanligt, äta nyttigt men ibland tillåta mig att ta pasta eller efterätt, men generellt inga kolhydrater då JAG mår bra av det! 
 
Så nu kör vi! Lika hårt som vanigt men mindre fokus på vågen så hoppas jag på en hejdundrande överaskning den 1a oktober :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0