En matdag

2013-09-10 @ 00:53:56
Okej, här kommer bilder på hur en typisk matdag ser ut för mig! Till frukost äter jag alltid knäckebröd med avokado, stekt ägg eller annat pålägg. Till det dricker jag oftast juice. En celsius innan jag rör på mig och till det brukar jag ta en frukt men hade ingen hemma idag! Efter Pw'n åt jag vanilj-protein-plättar med färska hallon och vaniljkesella. Till middag blev det en kycklingsallad med salladsost, majs och balsamico. Och till kvällsmat åt jag två surdegs knäckebröd med skinka och gurka och drack juice till!
När jag dricker juice är jag extremt noga på att det är utan tillsatt socker annars kan jag lika väl dricka oboy! Jag räknar kalorier varje dag genom Shape up appen och äter 1200kcal om dagen. Idag kom jag bara upp i 1100 men hade jag ätit min frukt till tidigt mellanmål hade jag hamnat perfekt :) Så summan, jag snålar med kolhydraterna men får ändå i mig dom genom grönsaker, frukt och knäckebröd varje dag! Försöker ligga på ca 100g om dagen vilket symboliserar en kolhydratsreduserad kost men ej LCHF! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0