Today´s gonna be a god day

2011-09-12 @ 09:47:55
Idag är dagen med stord D. Har hela morgonen drömt att det inte går att åka, att jag missar det osv. För alla dom känner mig personligen vet att jag älskar Maria Montazami. Har nog nämnt det några gånger här med ;)

Idag kommer denna snygga härliga brud till Göteborg för att sälja och signera sitt nya läppstift som hon gjort i sammarbete med Make Up Store! Tror ni jag ska dit? ATT JAG SKA! 

Så nu måste jag klä på mig och göra ordning mig! 


Ni får tycka det är hur löjligt, töntigt mm att jag som 22 åring älskar denna kvinna! Eller så kanske ni med gör det? Hihi. Hur som så är jag taggad till tusen och måste få en bild ihopp med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0