ricinolja

2011-09-23 @ 21:39:12
Funderar på att åka till apoteket i helgen och köpa recinolja. Va? är hon hård i magen kanske ni tänker nu då eftersom detta främst är ett laxermedel ;) Men så är inte fallet...


Fallet är som så att i snitt växer håret 1cm i månaden men om man 2 gånger i veckan tar recinolja i håret, från botten till topp och låter verka i 30 min innan man sköljer ut så ska håret växa hela 4 cm i månaden istället! Plus man får tjockare hår. Detta låter verkligen som nåtgot jag behöver som trots mitt långa hår länge funderat på en hårförtjockning. Detta är ju ett x antal tusen billigare och kanske värt ett försök?


Det är ju trots allt en helt naturlig olja som utvinns från frön så hur mycket biefekter kan den ha? Hittar iaf inga när jag googlar på det. Bara en himmla massa bilder på tjejer som har fått längre hår :D


Nån som läser detta som testat?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0