Nöjd chey!

2011-09-12 @ 16:06:58
Nu är jag hemma igen! Förutom att jag ser förjävlig ut på bilden med Maria så är jag nöjd :D 

Hon hade skrivit på sin blogg att hon skulle vara där kl 12:00 men när vi kom dit stod det att hon skulle komma 13:00! Alltså var vi väldigt tidiga, jag trodde det skulle vara mer folk, men vi hann gå runt i andra affärer och äta mat, sen vid halv gick vi dit och ställde oss och kom typ först i kön! :) Sen kom Maria där traskandes och hon var precis lika härlig i verkligheten som på TV! 


Dagens klädval. Klännig Odd Molly. Kofta Odd Molly och strumpbyxor! 
Uch, ser jätte tjock ut på bilden, men det får duga :P

Eftersom vi hann gå i lite affärer innan så blev det liite shopping.
Härlig poncho från Åhlens i fleece och pälskant :)


Body scrub och dusch creme från Åhlens. TokyoJane armband

Och så självklart LäPPSTIFTET! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0