GodNatt♥

2011-09-27 @ 22:11:24
Jag är helt slut i kroppen. Och jag har bara jobbat 2 dagar, två fulla dagar och inte sånnadär goa dagar jag brukar få. Har vart på Fridas hage och tycker det börjar bli riktigt kul då man lär känna barnen! Har fått några små söta beundrare med som typ går i 2:an! Haha, dom är så söta.

Igår när jag kom hem från det obligatoriska måndagsmyset hos Sis och skulle logga in på min mejl så funkade det inte. Den hade blivit hackad! Fattar inte varför folk ska sitta och lägga tid på sånt. Fick det fixat och redan imorse hade jag tillbaka min mejl. Tycker sånt känns lite obehagligt, nån är inne och läser mina mejl liksom. Inte för att jag har något super privat o så, men ändå!

Tog min en härlig PW nu på kvällskvisten också, känndes som ett måste när det var så härligt väder ute. Nu är jag super trött och har ingen aning om jag ska jobba imorgon eller inte. Hur som så ska jag se senaste avsnittet av Jersey Shore innan jag somnar!
GodNatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0