försöka

2011-09-21 @ 22:47:30
Herregud! helt plötsligt ska jag jobba en massa. Inte fick jag sluta klockan 1 idag utan fick jobba till 3! Imorgon blir det jobb mellan 7-12 och på fredag/måndag/tisdag ska jag också jobba! Men jag GILLAR det! Slipper ångesten finnas över att ha en dyr bil och en mobiltelefon som kostar en smärre förmögenhet i månaden!
Har dock bestämt mig för att försöka (notera försöka) att inte shoppa några kläder förän jag har en mer stabil inkomst. Detta kommer ju absolut inte resultera i att jag inte har några kläder då jag fortfarande har kläder med lappen på från USA för 2 år sen! Skam!
Men eftersom klockan ringen 06:00 imorgon så säger jag God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0