helgen

2011-12-14 @ 14:17:43
Ännu en helg har passerat och det är redan onsdag igen.


När det på lördagen var dax att åka in till Göteborg blåste det fortfarande lite men hade mojnat en hel del. Väl på båten blev vi 30 min försenade p.g.a något tekniskt fel på bildäck. Alltså inte av vinden. Kaptenen berättade så snällt i högtalarna att det skulle blåsa 20m/s ute på havet och att det skulle gunga en del. Och han höll vad han sa, för gunga gjorde det. Tur att varken jag Kenny eller Simon är sjösjuka. Dock hade inte Petra lika tur som knappt kan vistas på båten innan hon bli åksjuk :P Men trots blåsten gick resan bra :)


Väl framme i Danmark var det att checka in på hotellet och sedan svira om till badkläder och inta The Reef! rutchkanan (stavning?) som Petra tvingade upp mig i var inte alls så farlig. ( jag är rädd för precis allt) men när det helt plötsligt blev svart i den lilla tunneln man åkte i tog jag ett extra tag om Petra :P Haha.


Till kvällen blev det middag på stan, mera bad för mig och Kenny och sedan lite mys på rummet med vin och prat! Jag och Petra somnade "tidigt" medans killarna hade sån energi att dom tog en sväng på krogen.


Och nu sitter jag här, har nyss lämnat Kenny på tåget igen! Sitter och kollar på lägenheter på internet och drömmer mig bort till ett samboliv med min man igen! 6 månader sen vi bodde ihop nu. Har gått 1000 gånger bättre än förväntat. Men en egen lägenhet tillsammans istället för 50 mil isär hade inte suttit fel!


Hihi, vet inte vad Kenny gör för min, men han är söt iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0