söndag

2010-11-14 @ 11:06:24

Igår var vi på Kvardat och skulle handla kostym till Kenny. Det blev en jätte fin svart med kritsträck på :) Så nu blir han tjusig till brölloppet.  Jag handlade en ring och ett par örhängen som jag ska ha på mig :) Bara två veckor kvar nu. :)

När vi kom hem var det bara en timma kvar tills gymmet skulle stänga, så det blev ingen träning för mig igår. Men idag ska jag på Spinning och sen köra lite styrka själv :)

Igår var vi på bio med, UCH, vi var på Paranormal activity 2. För er som inte vet vad det är för film så är det en skräckfilm, och jag vet inte varför jag ens gick med för efter jag hade sett ettan var jag helt psykad i flera veckor! Haha. Filmen var iaf skitäcklig men stämningen förstördes lite med alla små fjortisar som skulle skrika överdrivet mycket och sedan sitta och snacka i 5 minuter om hur rädda dom blev efter varje scen. Men men, jag satt iaf med tummarna på öronen och resten av fingrarna framför ögonen och kikade imellan dom :P Haha.


Idag blir en lugn söndag i övrigt. Träning och slappa hemma :) Tror Simon och Petra kanske kommer över ikväll och kollar på Cops. Ni vet den där svenska filmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0