tro det eller ej...

2010-05-27 @ 21:07:53
... men jag lever :D Vi har inte fått ordning på internet förän idag, det har funkar i typ 5 min sen har det lagt av men nu ser det ut att hålla i sig :D

Är ju i Norge nu och vi har flyttat in i en fin källarlägenhet. En stor sådan, typ 70kvm om jag skulle gissa, ljus och fin och det bästa är att vi har ström internet och kabeltv i hyran :) Mycket bättre än förra åtet när vi inte ens hade nån TV :P Har börjat jobba också på gamla jobbet och är inne på andra veckan! har inte jobbar så många dagar för det har vart himla mycket ledig med alla röda dagar som 17maj och pingst och grejjer!

Så om mina vänner där hemma känner för en road trip i sommar så har vi ett gästrum :D Och lägenheten är ca 3 st Lindvallen lägenheter :P Haha så det är bara att komma och hälsa på! Familjen kan med komma upp på semestern tycker jag!! =)

Nu har ska jag och Kenny laga lite mat, lite sent blev det idag men vi har vart och tränat =) Om internet funkar imorn med så får ni lite mer uppdate! =)♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

vad var det för fel på lindvall lägenheten ;) hade ju allt utom möjlitvis tillräckligt med speglar he he

2010-06-03 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0