måndag

2010-05-31 @ 20:56:35

Första dagen på nya jobbveckan avklarad! Jag och kenny tog en sovmorgon imorse och var på jobbet klockan 8. Skiten med det är att alla andra som kom klockan 7 får gå hem 3 medans man får sitta kvar till 4a :P Men idag var det värt det och tiden på jobbet idag gick väldigt fort!

Efter jobbet var det hem och slänga i sig lite mat, en måltidsdrink för min del och sedan cykla till gymmet. Blev 60 min på crossen vilket resulterade i ca 650 brännda kalorier och sedan lite magträning på pilatesbollen! Just nu koncentrerar jag mig på väldigt mycket fettförbränning och kör inte alls mycket styrka och ja, jag vet att man får bäst förbränning om man kombinerar dom båda men just nu när mitt mål att att tappa vikt så känns detta rätt för mig då jag redan har väldigt mycket muskler!

Nu håller vi på att laga mat här hemma och sedan blir det duschen och bums i säng! Imorn ska vi vara på jobbet klockan 7 (tänker vi nu iaf) ;)

Nästa vecka kommer vi hem till Tjörn båda två för att gå på Hjalmars dop! Är ju gudmor och det ska bli spännande! Sedan måste jag hinna med en fika med mina kära vänner =)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan du inte ta lite bilder på lägenheten? :) nyfiken

2010-06-03 @ 18:14:16
URL: http://veroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0