lite knasiga och trsiga

2010-05-07 @ 15:49:52
Jag är sjukt uttråkad! Har inte gjort annat än att sitta i soffan sen jag vaknade. Tacka gud att vi inte har nått godis eller iknande i skafferiet för då hade de vart slut nu kan jag säga :P Funderar på att släpa min lata rumpa och sola =) Kenny boy kommer inte idag! Det fanns inga tågbiljetter kvar, bara skitdyra sådanna så han kommer imorn förmidda istället :) "Den som väntar på nått gott...."

Fast kanske ska vänta med att sola tlls jag ätit middag för jag är riktigt hungrig! . Och vad är planerna för ikväll, jag vill hitta på nått men har samtidigt inte orken att göra nått! Haha uch jag tror jag behöver frisk luft!

Knasigt inlägg det blev, men men ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0