dålig dag

2010-05-04 @ 20:36:04
Jag har ingen motivation över huvudtaget. Sis är jätte duktig och går ner vecka efter vecka, men jag har hamnat i en svacka och bryr mig inte alls vad jag stoppar i mig längre, okej jag är ute och motionerar men vad gör det om jag ändå inte äter bra? Jag har stått still på samma vikt i 2 veckor! Uccchh peppa mig lite nu!!

Har vart hos frissan idag med ju och jag kan inte bestämma mig om vad jag tycker om färgen, den är mer varmt blond, lite beigare än vad jag brukar ha, jag brukar ju ha den där isiga vita färgen lite kallare! ´Kan som sagt inte bestämma mig och jag tycker om den eller inte. Färgen i sig är ju inte ful men kanske inte riktigt "emelie"

Till råga på allt hittar jag inte min sladd till kameran! Vart hade jag den sist? :/

Kommentarer
Postat av: Maria

Sluta upp med det där! Tänk på dina fina bikini som väntar och den fina slimmade kropp du faktiskt håller på att få! Du är såå fin nu och fiinare kommer du att bli!



Puss Sis

2010-05-05 @ 08:33:59
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0