ny vecka, nya möjligheter

2010-03-15 @ 22:05:56

Haha, ja det är det många som tänker, på måndagar här är gymmet helt smockat av folk som ska börja sitt nya liv. sen i slutet av veckan böjar det avta :P

Idag har jag jobbat och har yttligare 8 dagars jobb framför mig! Har bytt bort lite dagar därför jag jobbar så mycket nu men nästa vecka 12 så är jag ledig onsdag-söndag :D Typ hela veckan! Mina bästa vänner kommer ju och ska bo här plus att min prins kommer, kan det bli bättre?

Har ju vart hemma hos Kenny i helgen och kom hem vis 23tiden igår så imorse blev det ingen morgonpromenad, men imorn är det påt igen!




Idag på gymmet blev det 1 timma på löpbandet, slog mitt personliga rekord och sprang 5 kilometer utan att stanna :) *stolt* Sedan testade jag för första gången att köra lite rodd men jag tröttna vet inte om det var min gejj men det ska vara sjukt bra träning så jag får la göra det till min grejj ;)

Dagens mat ha bestått av:
Frukost
: Naturdiet drinkmix
Lunch: Ost och skinkfralla
Mellanmål: 3 mackor med skinka och keso
Efter täningen: Gainomax
Kvällsmat: Gulaschsoppa

God natt alla mina kära läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0