mmmm...

2010-03-17 @ 20:17:14
haha, såg att jag i mitt förra inlägg hade skrivit "Morgonding" haha ska ju stå "morgondrink" Har ju börjat dricka sånna på mornarna nu istället för att äta frukost, eller ja istället och istället det är ju måltidsersättning :)

Men men, idag är det onsdag och jag har haft en bra dag, har ni? Jag har jobbat (har bara 6 dagar kvar innan min 5 dagars ledighet) och jag har tränat! Nu håller jag på att laga mat och kolla på Stjärnkockarna! Idag blir det pasta med pastasås till mat! Mums vad gott det ska bli :)

Det är vatten under kastrullen så det bara står och smattrat där borta på spisen men jag orkar inte gå dit och torka bort det :P Det försvinner säkert snart!




Idag på gymmet blev det 1 timma på löpbandet och sedan slappa i 10 min på crossen, allt detta resulterade i 600 brända calorier, om man ska kolla på maskinerna men detta är ju bara en snittsak, alla är ju individuella och bränner olika! Men jag är nöjd med ca 600 för dagen! Tränade igår med men det skulle jag kanske inte gjort, kände hela dagen på jobbet att jag verkligen inte skulle orka, men jag gick dit ändå men det blev en snabbis, gick hem efter 40 min igen och ynka 300 kalorier fattigare! Men bättre än inget kanske!

Dagens mat har bestått av:
Frukost: Morgondrink
Lunch: Kycklingfilé med paprika och gurka
Mellanmål: Banan
Efter täning: Gainomax
Mat: Pasta med pastasås och kassler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0