min onsdag

2010-03-31 @ 21:07:15

Nu är träningen avklarad och det blev en hel timma på crossen, det är inte så kul men det bränner mycket kalorier :P Nu har jag ätit och sitter och kollar på Anna Anka söker assistent!

Denna veckan ska jag ha en bil och godis fri vecka, jag skall alltså inte ta bilen nån stans (klarade jag mig utan bil en hel säsong kan jag la göra det i en vecka :P) och jag ska denna veckan inte ha en enda "onyttig" dag, utan nu blir det hårt i nån vecka sen kanske jag kan belöna mig med nått nästa vecka! Invägning igår, men den tycker inte jag vi pratar om :P Hade ju som sagt tjejerna på besök och även om jag trodde det så blev det inte mycket av träningen! Det blev faktiskt inte så mycket onyttigt, men alcohol gör ju också sitt!

Köppte en ny tröja idag när jag skulle till gymmet, har spanat in denna hela säsongen men den tog slut i december och så har dom inte haft den på hela vintern, men nu har en kommit igen! Det är en gosig sälentröja!

 
En lila goströja med massa oranga dragkedjor som detaljer!

Inviger min nya webbkamera idag med :)


Kommentarer
Postat av: Sis

Skitsnygg! Klart att de kommer gå såå bra med en godisfri vecka : ) Kämpa på och tappa inte orken..

2010-04-01 @ 11:35:15
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0