men var är jag?

2010-03-13 @ 09:40:49

Vaknade inte alls upp i Lindvallen idag, utan vaknade upp breved världens bästa Kenny i Avesta? Vad hände där :P Jo, jag kunde inte hålla mig ända tills vecka 12 så jag åkte hit direkt efter jobbet igår, så det blev ingen träning igår heller :( Men det var en underbar dag på jobbet igår iallafall. Det var strålande sol och nästan ingen vind! Dock försvann solen efter lunch men då hade man fått tillräckligt med endorfiner för att stå ut resten av dagen!

Vad ska jag hitta på idag då? Självklart när man väl är ledig så vaknar man innan 9 på morgonen och är superpigg, så har spanat runt lite vårkläder här på datan och nu tänkte jag gå ut och ta mig en långpromenad. Borde ju hitta runt här nu när jag vart här så mycket :PHär skiner solen som aldrig förr så när jag kommer tillbaka ska jag äta lite frukost och sedan sätta mig på Kennys balkong och njuta av solen! Får ju se hur länge till det är tills Kenny stiger upp :P

Ha en tipp topp lördag ♥


Edit: Ville bara tillägga att jag faktiskt orkade gå en morgonpromenad i torsdags med :) *stolt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0