Invägning

2010-03-23 @ 16:32:19

Idag var det invägning som gällde! Min våg visade MINUS 1,2 KG! :D Jag är så sjukt stolt över mig denna veckan, här snackar vi inte några hekto utan mer än ett kilo! *stolt tjej*

Idag var sista dagen på jobbet nu är jag äntligen ledig i 5 dagar! Men detta betyder inte bara slappa! Nej jag kan ju inte bara lägga träninen och kosten på hyllan i 5 dagar, utan jag ska forstätta så gott jag kan när alla tjejerna är här och hälsar på :) På torsdag kommer dom :D

Ikväll blir det iaf utgång med lite tjejer härifrån, Kenny och hans kompisar ska med ut så det blir nog en rolig kväll tror jag!

Men först ska jag åka och träna nu! Tänkte göra ett monsterpass idag då jag tog det lite lugnare igår :)

Ha en toppen tisdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0