imorn åker jag

2010-03-03 @ 20:52:58




Idag blev det 30 min på crossen och sedan massa styrketräning på överkroppen. Känner mig så nöjd efteråt och jag känner att This is it! Har inte ätit godis på 3 dagar nu :D Weii ;) Ska ju som sagt hålla mig till en dag i veckan så jag sparar min dag tills helgen då jag kommer hem till TJÖRN! Tänade igår med och då blev det 45 min cross och sedan mage!


Inatt vaknade jag klockan 4 av att det känndes som om nån hade slått mig med en knytnäve över vänstra ögat, har ingen aning vad det är jag fått men det är sjukt ömt på ögonlocket längst in vis näsan och gör tillomed ont nät jag blinkar :/ Hoppas det är borta tills imorn och inte utvecklad till nått värre!

Imorn är sista dagen på jobbet sedan direkt efter bär det av till Avesta för att hämta upp min Prins och sedan hem till Tjörn, kommer bli en lång resa är ju inte diekt på vägen att åka förbi Avesta :D Men vad gör man inte! Så imorn natt nån gång är vi framme! på fredagen ska jag till Frisören och bli ännu blondare och sedan på kvällen träffa tjejena, på lördagen ska vi äta middag hela familjen och sen på söndagen åker vi tillbaka igen! Så det är fullt upp nu nä jag väl är hemma :)

Nu ska jag packa, laga mig lite kvällsmat, duscha, måla naglarna och sedan sova så ja orkar köra alla mil imorn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0