God Morgon

2010-03-24 @ 11:21:45

God morgon allesammans :)

Det känns jätte konstigt att få ligga kvar i sängen idag, kom typ in i en rutin när jag jobbade så mycket. Vakna, jobba, äta, träna, äta, sova! Nu kan jag göra lite vad jag vill i 5 dagar :) Så nu är jag vaken och tänkte ta mig en promenad, först bort till solariumet och sedan bort till ICA :)

Resten av dagen är inte planerad, jag och Kenny ska va med varandra iaf :D ♥

Igår va jätte kul, vi hade en mysig förfest här med bara tjejer och sedan gick vi bort till Harrys som ligger ca 5 min från min lägenhet :) Vi kom dit rätt tidigt då vi visste att många skulle ut och det stället har en tendens till att bli fullt så dom slutar släppa in, men när vi kom vid kvart i 11 var det typ inga där :P Haha vakten sa att det var för att det var löning kl 12 på natten så alla kommer sent! Kul var det iaf, vi dansade och hade skojj :) Sedan ville Kenny gå hem :P Ingen aning vad klockan var men hem gick vi åt lite mat och sedan la oss! Somnade som två stockar!

Men nu är jag vaken och ska ta tag i dagens alla möjligheter ;)


till er där hemma som har några dagar kvar innan ledigheten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0