back on track

2010-03-08 @ 20:28:49

Nu är jag tillbaka i Lindvallen igen, känns som jag skriver det varge gång jag bloggar :P Men så är det iaf, hade ett slappt pass idag jobbade 10-16 efter det åkte jag och solade, sedan träna, nu är jag nyduschad och ska laga mig lite gulachsoppa! MUMS! Ikväll börjar nya avsnitten av Svenska Hollywoodfruar och jag ska sitta bänkad i soffan :D

Hade iaf en underbar helg på Tjörn med familj och vänner :) Orkar inte gå in på detaljer nu men kan skriva senare vad jag hade för mig :)

En liten bild från i lördags när jag var ute och träffade alla tjejerna ♥ Eller hur har mitt hår blivit långt :D

Idag på gymmet körde jag 30 min på crossen, sedan 4 olika magövningar och sist 15 min löp/gång på bandet! Jag skulle vilja hinna träna 2ggr om dagen eller iaf träna gym en gång och gå en promenad en gång men jag hinner inte det :( Slutar tidigast 5 på eftermiddan! Och det där med morgonpromenader är som sagt nått jag verkligen vill ta men går aldig så bra! Znoos knappen lockar mer ;)

Om det är någon som är lite intresserad av vad jag äter så ser min dag ut såhär ungefär:
Frukost: Knäckemackor med skinka och keso
Lunch: Kyckling/kassler/skink sallader
Mellanmål/Innan träning: Apelsin eller banan (FRUKT)
Efter träning: Gainomax
Mat: Soppa & Knäckemacka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0